היתרונות של לרדת במשקל לאט

שעון על צלחת ברקע אדום

האם הירידה שלך במשקל איטית ? מחקר אומר שזה בסדר!

כשיש לנו כמות טובה של משקל אנחנו רוצים לרדת, זה נפוץ לרצות לרדת הכל, עכשיו! זו כנראה הסיבה שתיקונים מהירים ודיאטות אופנה עדיין כל כך פופולריות; הם מבטיחים לעזור לנו להשיל את כל הקילוגרמים העודפים שלנו בהקדם האפשרי, עם מעט מאוד עבודה קשה.

כמובן, כולנו יודעים ש”תיקוני הדיאטה המהירים” האלה כמעט ולא בסופו של דבר מספקים תוצאות בטווח הארוך, ותמיד תהיה מעורבת קצת עבודה קשה! אבל לאלו מאיתנו שמודאגים שהתקדמות איטית מעכבת את מסע הירידה במשקל שלנו – יש אור בקצה המנהרה!

על פי מחקר חדש, אנשים שירדו במשקל במהירות לא בהכרח יקצרו יתרונות בריאותיים יותר מאלה מאיתנו שירדו במשקל לאט, והדבר שבאמת חשוב הוא כמות הירידה במשקל הכוללת.

המחקר, שפורסם ב-2019 בכתב העת Journal of Obesity, העריך 11,281 חולים שהשתתפו בתוכנית ניהול משקל שנמשכה שנה. חוקרים מצאו כי בעוד שלירידה מהירה במשקל היו בתחילה “שיפורים גדולים יותר” בגודל המותניים ובלחץ הדם, כאשר הם הסתכלו על התמונה הגדולה – ירידה כללית במשקל במהלך שנה אחת – לירידה מהירה יותר לא נראה כי “יש יתרונות עבור שיפור סמני בריאות מטבוליים.”

מה אנחנו יכולים לקחת מהמחקר המסוים הזה? באופן כללי, כשזה מגיע לירידה במשקל, מה שבאמת חשוב זה שאת יורדת במשקל, לא כמה מהר את מאבדת אותו! כמובן, זה יכול להיות אומר דברים שונים עבור אנשים שונים, שכן מסע הירידה במשקל של כל אחד שונה, אבל זה דבר טוב לזכור אם אי פעם את מרגישה לחוצה מהמהירות שבה המספרים האלה על הסקאלה יורדים. זה גם דבר טוב לזכור אם את מבחינה שאנשים אחרים לכאורה יורדים מהר יותר במשקל. רק בגלל שהשותף שלך לאימון – או סלבריטאי באינסטגרם – יורד קילוגרמים בקצב מהיר יותר, לא אומר שבסופו של דבר לא תצליחי באותה מידה!

ירידה במשקל היא מסע אישי, ורק עם התמדה וכוח רצון תגיעי ליעד שלך

 

 

קישור לכתבה

הזמינו את ספירולייט עכשיו - כל היתרונות כבר בפנים

אני רוצה להזמין

אריזת ספירולייט מספיקה לחודשיים

סה״כ לתשלום: במקום
1
פרטים אישיים