חילוף חומרים וירידה במשקל

ציור של מערכת העיכול על הגוף של האישה

חילוף החומרים וירידה במשקל ?

חילוף החומרים ממלא תפקיד חשוב בירידה במשקל ובעלייה במשקל מכיוון שהוא קובע כמה קלוריות הגוף שלנו שורף במהלך היום. מטבוליזם הוא התהליך שבו הגוף הופך מזון ושתייה לאנרגיה שיכולה לשמש לדלק תפקודי גוף כמו נשימה, עיכול ופעילות גופנית. מספר הקלוריות שאנו שורפים מכונה קצב חילוף החומרים שלנו.

מהם הגורמים המשפיעים על חילוף חומרים ?

ישנם שני גורמים עיקריים המשפיעים על קצב חילוף החומרים שלנו: קצב חילוף החומרים הבסיסי (BMR) והשפעה תרמית של מזון (TEF).

קצב חילוף החומרים הבסיסי (BMR) הוא מספר הקלוריות שהגוף שלנו שורף בזמן מנוחה. זה מושפע מגורמים כמו גיל, מין, גודל גוף והרכב הגוף. שרירים שורפים יותר קלוריות משומן, ולכן אנשים עם אחוז גבוה יותר של מסת שריר נוטים להיות בעלי BMR גבוה יותר.

השפעה תרמית של מזון (TEF) היא מספר הקלוריות שהגוף שלנו שורף תוך כדי עיכול ועיבוד המזון שאנו אוכלים. מזונות מסוימים דורשים יותר אנרגיה לעיכול מאחרים, כך שתזונה הכוללת יותר חלבון וסיבים יכולה להגביר TEF ולהגביר את חילוף החומרים.

כשזה מגיע לירידה במשקל, יצירת גירעון קלורי היא המפתח. המשמעות היא שריפת יותר קלוריות ממה שאנו צורכים.
הדרכים להשיג זאת היא על ידי הגברת הפעילות הגופנית, שיכולה להגביר את ה-BMR ולשרוף יותר קלוריות במהלך היום. דרך נוספת היא לבצע שינויים תזונתיים המפחיתים את צריכת הקלוריות, תוך מתן רכיבי תזונה חיוניים, והדרך השלישית היא על ידי תוספי תזונה שיכולים לסייע לתחושת שובע ולדיכוי תאבון דבר שבסופו של דבר יגרום לגירעון קלורי שלילי ולירידה במשקל

הכירו ספירולייט – תוסף תזונה המבוסס על אצת הספירולינה ומכיל בנוסף עוד 3 מרכיבים אשר נקראים סופר פוד (מזונות על),
ספירולייט מכיל סיבים תזונתיים ממקור טבעי, ויטמינים ומינרלים, חומצות אמינו ועוד, אין ספק שמלבד יתרונותיו הרבים לירידה במשקל, ספירולייט גם מסייע מבחינה בריאותית

קישור לכתבה

הזמינו את ספירולייט עכשיו - כל היתרונות כבר בפנים

אני רוצה להזמין

אריזת ספירולייט מספיקה לחודשיים

סה״כ לתשלום: במקום
1
פרטים אישיים