ירידה במשקל אצל אנשים מבוגרים

זוג בוגר שמח בחוץ.

ירידה במשקל גם בגיל 50 פלוס

ירידה במשקל זאת משימה מאתגרת מאוד, המון משמעת עצמית, לפעמים נדרש גם שינוי באורך חיים.

כאשר מדובר באנשים בני 50 ומעלה המשימה נהפכת להיות קשה אף יותר, הגוף כבר לא כבעבר, חילוף החומרים איטי יותר, חוסר איזון הורמונלי, גלי חום ועוד.

יותר מ40 אחוז מהאוכלוסייה צורכת תוספים למיניהם המכילים :

ברזל, חומצות אמינו, חלבונים, ויטמינים ומינרלים, נוגדי חימצון, אומגה 3 ועוד אין ספור מרכיבים בריאים אשר מתאחדים כולם למען הגוף, ישנן המון מרכיבים טבעים שיכולים לסייע על פי מחקרים כאלה או אחרים, תרבויות עתיקות וכן גם לפי גישת הנטורופתיה למגוון מחלות, לשיפור מערכת החיסון, לירידה במשקל ועוד.

מרכיב אחד בולט ומסקרן במיוחד הינו הספירולינה, אצה מקרוסקופית הגדלה במקורות מים מתוקים.

אצת הספירולינה, אם טרם שמעתם על האצה המופלאה הזו, נחשבת למזון-על (סופרפוד) המספקת כמעט את כל הצרכים התזונתיים היא מכילה כ-70% חלבון מלא, קלה לעיכול ולספיגה, בזמינות ביולוגית גבוהה מה שאומר פי 3 יותר חלבון מטונה או בשר בקר ופי 4 יותר חלבון מגבינה לבנה או קוטג’. הספירולינה מכילה את כל חומצות האמינו החיוניות, שהגוף לא יכול לייצר בעצמו וחייב לקבל מהתזונה, והכי חשוב, היא עשירה במיוחד בחומצת אמינו, הספירולינה גם מהווה מקור עשיר לברזל (כ- 28 מ”ג ברזל המהווים כ- 220% מהצריכה היומית המומלצת), ומכילה קומפלקס מגוון של ויטמיני B כולל חומצה פולית, כולין, ביוטין, ויטמין B3  B1,   B2, B5, B6 –הספירולינה אף מספקת 20% מהתצרוכת היומית המומלצת של אבץ, והיא מכילה חומצת שומן מסוג אומגה 3, הספירולינה מכילה קומפלקס מרשים של נוגדי חמצון עוצמתיים במיוחד, כולל ויטמין E,  בטא-קרוטן (ויטמין A צמחי) וכלורופיל – כך היא מגינה מנזקי רדיקלים חופשיים. פיקוציאנין הוא נוגד חמצון ייחודי לספירולינה שמעניק לה את צבעה הירוק-כחול. הוא נמצא במחקר כמפעיל את ההגנה נוגדת החמצון בתאי הגוף, שגורמת להכחדת רדיקלים חופשיים.  הספירולינה אף מהווה מקור עשיר למגנזיום – מינרל המרפה את כלי הדם, ובכך היא תורמת לזרימת דם טובה יותר במחקר שבחן את התכולה התזונתית של הספירולינה, הסיקו החוקרים כי היא יכולה להחליף תוספי מולטי-ויטמינים רגילים. מחקר משנת 2019 מצא כי הספירולינה משפרת את התפקוד של תאים בשם ‘פיברובלסטים’ בעור, שאחראים על ייצור הקולגן הטבעי ולכן יש לה פעילות אנטי-אייג’ינג.

ספירולינה היא מרכיב בתוך קפסולות  ”ספירולייט“, תוסף המזון הטבעי שיכול לשנות את חייכם ולהפוך אותם לבריאים ורזים יותר.

ספירולייט הוא התוסף היחיד שמשלב בריאות וירידה במשקל.

כדי להקל על הגוף בתהליך הירידה במשקל בצורה מבוקרת ונכונה שילבנו מספר רכיבים בריאים שיעבדו בסינרגיה כדי לעזור לגוף ולהקל עליו להגיע לתוצאה הרצויה.

הפורמולה הייחודית של “ספירולייט” מזינה את הגוף בוויטמינים ומינרלים,  ומסייעת בדיכוי התיאבון, במיוחד הארעי, כמו הרצון למתוקים ונשנושים בין ארוחות.

הכמוסה, העשויה מרכיבים טבעיים בלבד, והכי חשוב, תמנע מכם גיחות תכופות למקרר  כי כשרעבים פחות אוכלים פחות, וכשאוכלים פחות יורדים במשקל.

רוצים לצאת לדרך חדשה? “ספירולייט” הוא התשובה

 

באריזה כזו יש 120 קפסולות אשר מספיקה לחודשיים כשבכל יום נוטלים שתיים, 1 בבוקר 1 בערב, כחצי שעה לפני הארוחה עם שתי כוסות מים.

כמובן שהשימוש בכמוסה בלבד אינו מספיק – יש גם לשפר את הרגלי התזונה, שלא לדבר על כך שהתגובה והקצב של כל אדם שונה – אבל ללא ה”ספירולייט” התהליך, במיוחד הראשוני, תהיה הרבה יותר איטית וקשה.

אם היכולות המוכחות של ספירולינה ומרכיבי הבריאות האחרים בכמוסה, ה”ספירולייט” היא תוסף המזון האולטימטיבי לכל מי שרוצה לנסות לעשות פניית פרסה בחייו, לאכול בריא יותר ולהגיע למטרה.

 

 

 

 

 

 

קישור לכתבה

הזמינו את ספירולייט עכשיו - כל היתרונות כבר בפנים

אני רוצה להזמין

אריזת ספירולייט מספיקה לחודשיים

סה״כ לתשלום: במקום
1
פרטים אישיים