הפחתה במשקל בצורה בריאה ומבוקרת

אישה על משקל מרימה את ידיה בשמחה

תוסף מזון ישראלי בשם "ספירולייט" מצליח להוביל את לקוחותיו לירידה ממוצעת של 4 ק"ג בחודש. הם אוכלים פחות מאחר והתוסף הבריא מצויד בסיבים תזונתיים ממקור טבעי, מה שגורם לתחושת שובע ולמאזן קלורי שלילי שמוביל לירידה במשקל. מנהלי החברה המייצרת מספרים על מאות לקוחות חוזרים שמספרים כי התוסף מסייע להם, להפחית את המתוקים והנשנושים, לסדר את שעות הארוחות ובאופן כללי, לאכול פחות

יצאנו לעשות מה שצריך לעשות לפני כל קיץ בשביל הפחתה במשקל. בדקנו כיצד יש להתכונן לעונה החמה, לקראת לבישת בגד הים. איך להפחית במשקל לחזור למשקל תקין ולמראה חטוב ובריא. אבל הפעם ביקשנו לברר האם ניתן לעשות מהלך שכזה מבלי להרעיב את עצמנו ומבלי שנחבל בבריאות.

התייעצנו עם דיאטניות, מאמני כושר וגורמים אחרים שמבינים בתחום ובהרבה שיחות עלה שמו של תוסף התזונה הישראלי המסייע לפחתה במשקל “ספירולייט”.

מה אומרים בחברה 

בשיחה עם מנהלי החברה המייצרת קיבלנו מידע רב שאותו אנו מביאים לפניכם לפי דבריהם. זהו תוסף תזונה ישראלי, המבוסס על הסופר פוד-ספירולינה, בשילוב סיבים תזונתיים המאפשרים לנו לאכול פחות ולשמור על מאזן קלורי שלילי. העשוי להפחית במשקל התוסף מכיל סיבים תזונתיים ממקור טבעי. לדברי החברה המשווקת, מדובר במוצר בריא שמחזיק באלפי לקוחות חוזרים שמבקשים לרזות בכל שנה לקראת הקיץ. לפי הדיווחים הם יורדים בממוצע 4 ק”ג לחודש.

הפחתת תחושת הרעב בשעות הקשות של היום והשכנת סדר בשעות הארוחות הוא עניין קריטי לצורך ירידה במשקל. רעב בשעות הערב זו בעיה רצינית שעומדת בדרכנו להרזיה. המוצר הזה מאפשר להזין את הגוף בוויטמינים ומינרלים, בחומצות אמינו ובסיבים התזונתיים שקיימים במוצר. תחושת הרעב והרצון לנשנושים ומתוקים שיש לנו בלילה מצטמצמת לה. מנהלי הפיתוח של המוצר מספרים ש”ספירולייט” הוא תוסף תזונה ישראלי שמיוצר במפעל מאושר ומפוקח ע”י משרד הבריאות, ובעל תו תקן של מכון התקנים לאישור בטיחות במזון. זהו מוצר 100 אחוז טבעי כשהפורמולה הייחודית פותחה על ידי נטורופטית מומחית.

“ספירולייט” מתאים גם לאוכלוסייה החרדית שמעוניינת בהפחתה במשקל היות והוא מוצר כשר בהשגחת הבד”צ, העדה החרדית ירושלים.

120 קפסולות שנמצאות באריזה מספיקות לחודשיים של שימוש כשהן נלקחות לפני ארוחות, פעמיים ביום. המחיר למארז – 399 שקלים, כאשר המוצר מגיע לבית הלקוח ללא עלות, בהחלט משתלם.

המוצר הטבעי נשען על יתרונות הספירולינה, סופר פוד, בשילוב סיבים תזונתיים ממקור טבעי. כאשר לוקחים קפסולה כחצי שעה לפני האוכל ושותים איתה מים, התחושה שמתקבלת היא של שובע, חוסר רצון לנשנושים, איזון הורמונלי, שיפור בחילוף חומרים ותחושה כללית טובה דבר שיביא בסופו של דבר להפחתה במשקל,  ספירולייט” משפיע על מערכת העיכול ותחושת הרעב יורדת ללא השפעות על המוח וזאת מעצם היותו מוצר טבעי.

כדי להתחיל תהליך הפחתה במשקל לחצו >>> כאן

 

 

לשמוע חוויות והמלצות מלקוחות ?    >>>  https://spirulite.co.il/recommendations/

 

 

 

 

 

קישור לכתבה

הזמינו את ספירולייט עכשיו - כל היתרונות כבר בפנים

אני רוצה להזמין

אריזת ספירולייט מספיקה לחודשיים

סה״כ לתשלום: במקום
1
פרטים אישיים