להיות רזה זה להיות פחות רעבה

אישה מסתכלת במראה

הדיאטניות הישראליות מתחילות לדבר בשפה אחרת. הטרנד שמשתלט על מגמת הירידה במשקל ברחבי הארץ הוא כדורי הרזיה שמסייעים בהפחתת תחושת הרעב והפחתת המתוקים בשעות הקשות של היום. "ספירולייט" הוא תוסף מזון שמומלץ בחום על ידי מאות צרכנים שמהווים לקוחות חוזרים ורזים מאוד.

 

ספירולייט“, הוא תוסף תזונה ישראלי שמסייע להפחתת משקל באמצעות כדורים להרזיה ומשנה את השיחה סביב הצורך שלנו לרדת במשקל. מאות לקוחות שהתנסו במוצר מדווחים על הפחתת הרעב באופן משמעותי, במיוחד בשעות הערב הקשות לנו. זאת במקביל להזנת הגוף בוויטמינים ומינרלים, חומצות אמינו וסיבים תזונתיים.

כאשר חשבנו לעשות כתבה בנושא, ביקשנו מגולשי המדור המלצות ושמה של “ספירולייט” חזר ועלה שוב ושוב. לדברי הגולשים, תחושת הרעב והרצון לנשנושים שיש לנו בלילה פשוט חולפת לה. “ספירולייט” מיוצר במפעל שמאושר ומפוקח ע”י משרד הבריאות, והוא בעל תו תקן של מכון התקנים לאישור בטיחות במזון. זהו מוצר 100 אחוז טבעי ועד כה, בחמש שנות קיומו, לא נרשמו תופעות לוואי כאשר הוא בשימוש. הפורמולה הייחודית פותחה על ידי נטורופטית ולקוחות מעידים שגם אם הפסיקו לעשן, המוצר הזה מונע מהם ריצה למקרר וצורך באכילה מוגברת כדי למלא את החוסר.

מנהלי השיווק בחברה מספרים בדיוק רב כיצד “הספירולייט” יכול לסייע לירידה במשקל באמצעות כדורים להרזיה, לא תשמעו אותם מבטיחים מספר ק”ג מדויק שינשרו מאיתנו. הם מדווחים במקצועיות על מרכיבי המוצר וסגולותיו. כמו כן על פי סקרים מדגמיים של משתמשים ב”ספירולייט” על פי סקרים ניתן לומר שהממוצע לירידה במשקל הוא 4 ק”ג בממוצע בחודש. לטובת קהל שומר המסורת, המוצר כשר בהשגחת הבד”צ- העדה החרדית ירושלים. במוצר נכללות 120 קפסולות המספיקות לחודשיים ונלקחות לפני ארוחות, פעמיים ביום. המחיר – 399 שקלים, כאשר המוצר מגיע לבית הלקוח ללא עלות, בהחלט משתלם.

המוצר הטבעי נשען על יתרונות הספירולינה, סופר פוד בשילוב סיבים תזונתיים ממקור טבעי. כאשר לוקחים קפסולה כחצי שעה לפני האוכל ושותים מים, התחושה שמתקבלת היא של שובע, חוסר רצון לנשנושים, איזון הורמונלי, שיפור בחילוף חומרים ותחושה כללית טובה. כדורי ההרזיה “ספירולייט” משפיעים על מערכת העיכול ובשל היעדר כימיקלים, אינו משפיעים על המוח. פשוט אוכלים פחות כי תחושת הרעב יורדת ואין רצון לנשנש.

נתקלנו בעשרות לקוחות המעידים שהשימוש הפשוט עזר להם להגיע למשקל היעד במהירות וקלות יחסית. על פי נתוני החברה, 25 אחוזים מהלקוחות חוזרים להשתמש במוצר מדי שנה, אם עלו במשקל מחדש.

לסיכום, כדורים להרזיה  “ספירולייט” מסייעים לירידה במשקל, מדובר במוצר המכיל מזונות טבעיים מרוכזים ומזינים במיוחד. צריכה של מזונות-על מאפשרת לנו לקבל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד ליחידת מזון. כלומר, צריכת המוצר תגרום לנו לאכול פחות ובמקביל תזין את גופנו בערכים תזונתיים חיוניים.

 

 

קישור לכתבה

הזמינו את ספירולייט עכשיו - כל היתרונות כבר בפנים

אני רוצה להזמין

אריזת ספירולייט מספיקה לחודשיים

סה״כ לתשלום: במקום
1
פרטים אישיים