לא רק בריא, גם מרזה: הכירו את “ספירולייט”, הכמוסה שתעזור לכם לרזות

תמונת רקע עם בקבוק מים ופירות אחד מהמאכלים שמסווגים כ"סופר פוד" בשל סגולות ייחודיות. ספירולינה

ספירולינה, האצה המיקרוסקופית המוכרת כאחד המזונות הבריאים ביותר בעולם, משמשת מרכיב מרכזי ב"ספירולייט" – כמוסה משולבת במזונות-על, שבנוסף לערכה הבריאותי הגבוה, ספירולינה להרזיה מחזקת את תחושת השובע ותורמת לירידה במשקל

בשנים האחרונות צמחה מאוד המודעות לתזונה נכונה ולבריאות, ויחד איתה השתרש ביטוי שלא ממש הכרנו – “סופר-פוד”, מזון-על.

מזונות רבים כוללים במינונים מסוימים מרכיבים החיוניים לבריאותנו – חלבונים, מינרלים, חומצות אמינו, ויטמינים ועוד. ברוקולי, אגוזים, סלרי, סלמון וקטניות למיניהן, למשל, מאוד חיוניים לבריאותנו, אבל כל אחד מהם מכיל רכיבים משמעותיים אחרים.

במזון-על, לעומת זאת, תוכלו למצוא את כולם.

איך כל זה מיתרגם לבריאות ולהרגלי האכילה שלנו? התשובה פשוטה מאוד. צריכה של מזונות-על מאפשרת לנו לקבל ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד ליחידת מזון.

במילים אחרות, היא תגרום לנו לאכול פחות ובמקביל תזין את גופנו בערכים תזונתיים חיוניים.

אחד המאכלים המוגדרים כ”סופר-פוד” הוא הספירולינה, אחד מהצמחים העתיקים בעולם שנחשב למוביל בקטגוריית מזונות-העל אפשר להגיד – ספירולינה מרזה.

הספירולינה היא אצה מיקרוסקופית הגדלה במקורות מים מתוקים, ומכילה את כל שניתן להעלות על הדעת בקטגוריית הבריאות: שלל ויטמינים (A, B, C ו-K), חלבון מלא, ברזל, מינרלים, נוגדי חמצון, סיוע בניקוי מערכות הדם, איזון המערכות ההורמונליות ורמות הסוכר בגוף, תרומה מוכחת להורדת כולסטרול… שנמשיך? ספירולינה מרזה!

מעבר לערך התזונתי הגבוה, ניתן להפיק מספירולינה תועלת נוספת, משמעותית לא פחות עבור רבים מאיתנו: ספירולינה להרזיה ולירידה במשקל.

במטרה זו בדיוק מטפל “ספירולייט”, מוצר הרזיה ייחודי המבוסס על רכיבים טבעיים בלבד, ספירולינה לדיאטה שמיוצר בערבה במפעל שמאושר ומפוקח ע”י משרד הבריאות.

מהו הספירולייט?

“ספירולייט” היא כמוסה עם פורמולה ייחודית, המכילה שילוב של רכיבים, שבמקביל לפעולה של דיכוי תיאבון ותחושת שובע מזינים את הגוף בוויטמינים ומינרלים החיוניים לגוף.

הקפסולות מכילות, מלבד ספירולינה לדיאטה, רכיבים שנמנים עם משפחת מזונות העל: אסאי, גואר גאם וחומצה לינואלית, שמלבד היותה חומצת שומן חיונית גם יעילה מאוד לספורטאים בסיועה להגדלת מסת שריר.

ל”ספירולייט” פונקציות חיוניות רבות. מלבד התרומה של ספירולינה להרזיה הכמוסה עשירה בברזל, מנקה את הגוף מרעלנים, שומרת על המערכת החיסונית, גורמת להפחתת לחץ דם וכולסטרול, משפרת את תפקוד מערכת העיכול, תורמת לאיזון המערכות ההורמונליות ומחזקת את תחושת השובע.

לא פחות חשוב מכך, השימוש באצת ספירולינה לדיאטה היא מסייעת בהפחתה ברצון לממתקים ולחטיפים ובכך נותנת דחיפה משמעותית לכיוון ירידה במשקל.

איך משתמשים ב”ספירולייט” ומה התוצאות שמשיגים?

חפיסת “ספירולייט” מגיעה באריזה של 120 קפסולות של ספירולינה לדיאטה, אותן נוטלים במינון של פעמיים ביום, בבוקר ובערב.

את הקפסולות יש לצרוך כחצי שעה לפני הארוחה עם שתי כוסות מים. מאחר שמדובר בפורמולה המורכבת מחומרים טבעיים בלבד, אין למוצר תופעות לוואי, אלא במקרה של אלרגיות.

נשים בהריון או נשים שמיניקות, אנשים שנוטלים תרופות וילדים צריכים להתייעץ עם רופא טרם השימוש.

כמובן שיחד עם ספירולינה להרזיה “ספירולייט” יש לסגל גם הרגלי תזונה בריאים יותר ולעשות ספורט, אבל מסקר מדגמי שנערך בין הצרכנים, דווח על ירידה במשקל של כ-4 ק”ג בחודש בממוצע.

הסיוע של ספירולינה לדיאטה באה לידי ביטוי בתחושת השובע ולבלימת הצורך בנשנושים בין ארוחות מעניק דחיפה נדיבה לאלה שרוצים לסגל אורח חיים בריא יותר ולהשיל מספר קילוגרמים ממשקלם.

קישור לכתבה

הזמינו את ספירולייט עכשיו - כל היתרונות כבר בפנים

אני רוצה להזמין

אריזת ספירולייט מספיקה לחודשיים

סה״כ לתשלום: במקום
1
פרטים אישיים